Informace o nás

 

Jumping=nový způsob pojetí hubnutí!

Zábavnou formou a bez složitých choreografií budete hubnout pod vedením vyškolených instruktorů za doprovodu motivující hudby!
Lekce je složena z malých dynamických poskoků, rychlých "sprintů" a balancování na pružném výpletu trampolínky, při kterém zapojíte svaly, které u jiného než balančního cvičení nezapojíte.
,,Ze zdravotního hlediska je cvičení na malých trampolínkách nejlepší cestou k oběhu lymfatické tekutiny." Praví o cvičení na malých trampolínách MUDr. Samuel West. Skákat na trampolínce je i doporučeno pacientům s rakovinou, po chemoterapii či s lymfatickým otokem. Skákáním na trampolínce posilujte celé tělo uvnitř i vně. Posilujte každý sval, orgán, tkáň i buňku. Pomáhá z těla odplavovat jedy a toxiny. I kůže bude hladká a bude vypadat přirozeně svěže.
Dalším pozitivním následkem aerobní činnosti je ztráta tuků díky tomu, že tělo čerpá energii ze zásobáren energií (tuků) v lidském těle, po té co spotřebuje všechnu neuloženou v podobě sacharidů (tj. cca po 40 minutách aerovní činnosti) tzn: HUBNEME.
Při Jumpingu respektive aerobní činnosti se jako součást tělního metabolismu zapojují sekreční žlázy a prostřednictvím potních žláz vylučují z těla přebytečné a škodlivé látky. Jinými slovy - pročisťujeme se přirozeným způsobem.
Nám nejpříjemnějším důsledkem cyklické 
činnosti je vyplavení endorfinů, které způsobí příjemný pocit uvolnění, pohody, štěstí a spokojenosti tzv. - EUFÓRIE.
PRO KOHO JE JUMPING URČEN?
Pro každého! Nezáleží na věku, hmotnosti ani fyzické zdatnosti! Jumping nemá složitou choreografii – skáče se na místě, vychází z aerobiku a jeho jednoduchých cviků, proto se nemusíte učit žádné složité kombinace cviků, abyste s tímto krásným a energickým sportem mohli začít.

Instruktor udává tempo, mění choreografii a kombinuje cviky tak, aby se procvičilo celé tělo, a upozorňuje na správné držení těla.

CÍL JUMPINGU

Každý má sůj konkrétní cíl. Jedno mají však všichni, co jej provozují, společné: dělají něco pro sebe - svoji kondici, svůj vzhled a především pro své zdraví. 

Jumping má za cíl zvýšit fyzickou zdatnost, sílu, rychlost, odolnost a vitalitu a používá se také jako příjemný a zábavný způsob ke snížení tělesné hmotnosti. Cíle mohou být různé, ale Jumping především poskytuje relaxaci, uvolnění, rekondici a čas k odpočinku od práce a stresu. Slouží též jako prevence proti onemocnění jako většina sportů.

Zhubnout - většina dnešních lidí má problémy s udržením optimální hmotnosti, kdy ideální podíl tuku na tělesné hmotnosti (zhruba 10 - 25%) má vedle estetického hlediska důležitější část a to zdravotní. Toto je takzvaná nemoc moderní doby, kdy jezdíme všude autem, prosedíme celé dny v kanceláři, poté jedeme domů a sedneme si k televizi - zkrátka chybí nám pohyb. Kdo chce dělat něco pro to, aby tomu tak v jeho případě nebylo a mohl se lépe hýbat, vypadat, být zdravý a cítit se dobře, je Jumping tou nejlepší příležitostí jak toho dosáhnout.

Při pravidelném provozování Jumpingu (2 až 4 týdně) jsou znatelné výsledky nejen viditelné, ale i měřitelné (kaliperační měření) a to v relativně krátkém časovém horizontu (4 až 6 týdnů). Je to také proto, že při 50 minutách Jumpingu spálíte 500 až 650 kcal, což je zhruba 10krát více než spálíte při aerobiku a při tom šetříte svoje klouby, protože je chráníte před zbytečnýmy otřesy.

 

Ukázku jumpingu z našeho studia můžete shlédnout v sekci FOTO&VIDEO.

 

 

První lekce jumpingu

  • Chystáte-li se na lekci jumpingu poprvé, připravte si pohodlné sportovní oblečení, nejlépe ze savého materiálu a pevnou sportovní obuv (fitness). Nezapomeňte na ručník a dostatek tekutin (alespoň jeden litr; k zakoupení na recepci).
  • Na lekci se instruktorovi přihlaste, že jste poprvé. Vysvětlí Vám základy cvičení, správné držení těla a zkontroluje nastavení výšky řidítek.
  • Nechte se motivovat instruktorem, ale cvičte podle svých možností, nepřetěžujte se.
  • Dodržujte pitný režim a nezapomínejte na závěrečný strečink.
  • Doporučujeme nekonzumovat těžká jídla minimálně 2 hodiny před lekcí;)


Základní pravidla:

  • Energii soustředíme do nohou, protože zde jsou největší svalové skupiny, v kterých se tuky nejefektivněji a nejrychleji spalují.
  • Pravidelně a zhluboka dýcháme (okysličená krev aktivně působí na naše svaly, zvyšuje efektivnost jejich činnosti a napomáhá tím kvalitnějšímu procesu spalování tuků v našem těle).
  • Pravidelně pijeme.
  • Nechte se motivovat instruktorem (zvýšíte tak svůj maximální výkon a můžete dosáhnout lepších výsledků, ať už je Váš cíl jakýkoliv).
  • Zároveň si uvědomte, že jste zde sami za sebe a cvičte tak, aby Vás to bavilo a cítili jste se dobře!


Kontakt

Jumping-Pardubice

FitSport Hájek
Odborářů 346
Pardubice-Polabiny


+420 608 885 579